Still alive.

Oj oj oj...Long time no see! Finns ingen direkt ursäkt till att jag inte bloggat tyvärr, var bara tvungen att ta ett lite break. Nu är läget fint i alla fall. Mycket har hänt och håller på att hända i mitt liv nu, så det känns spännande att vakna upp varje dag. Nu väntar besök av några kompisar, sedan vidare till att skriva klart en ansökan.....About that. Det är en ansökan som gäller ett utbytesår i USA till hösten! Jag är super exalterad inför detta! Det kommer kännas jobbigt att vara iväg från kära Sverige och allt det innebär, men jag hoppas upplevelsen kommer vara värd det.
Nu måste jag dra mig! Lita på att höra från mig snart igen! Kyss.
En bild från lördagskväll. Kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0