Leverans från USA

hejhej!
Nu tar jag en paus från det tråkiga pluggandet. Behöver vila hjärnan lite känner jag. Haha!
Dagen har varit helt okej. Blev lite besviken på vädret bara när det åter igen började snöa. Vad är det för stil va? Det är sol och värme vi vill ha!

Jag möttes av en trevlig överraskning när jag kom hem tidigare. Ett paket i brevlådan - spännande! Det kom från en bekant i USA (mitt framtida hemland?) och var en försenad julklapp. En stor sminkväska med lite tillbehörigheter. Vilket alltid bra att ha!



Tyvärr gick några av skuggorna sönder under transporten, men nu ser ni på ett ungefär hur de ser ut. Inte världens bästa bilder precis menmen.

Kommentarer
Postat av: jennifer

åh, fan vad avis jag är, de där såg grymt ut :D

fick precis massa nya kommentarer, vet du om någon har länkat till mig eller hur hittade du min blogg? :D

2011-01-26 @ 21:52:16
URL: http://partietraumatic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0