Chillin' with my homies.

Hemma igen efter en underbar och innehållsrik vecka. Den började med ett härligt besök i stockholm och därefter   har jag spenderat resten av veckan i bohuslän med vänner. I Torsdags åkte vi upp till koster och hyrde cyklar. Det var hur mysigt som helst! Men jag måste erkänna att jag var sjukligt trött när vi återvände hem på kvällen. Vi var även ute med båten för första gången i år och trots regn var det skönt att komma ut på havet igen.
 
Kvällen har jag nu tillbringat med ett gäng gamla godingar och nu står kvällsmat och Friends på schemat.
Ta hand om er!
 

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag förstår inte hur vacker man kan vara!! :D

Kolla min blogg:

jeldance.blogg.se

Svar: haha nemen så snäll du är! skall ja!
Nina

2012-07-19 @ 20:43:57
URL: http://jeldance.blogg.se
Postat av: joanna lahovary olsson

Haha ja om du har tid att titta förbi :))

2012-07-20 @ 20:46:24
URL: http://jeldance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0