My life.

Tänkte att nu var det dags att jag berättar lite om mig själv, min bakgrund och mitt liv utanför bloggen. Jag har därför tagit lite bilder från mitt privatliv som hjälp på traven. 
Detta är baksidan av mitt hus. Vi har inte hunnit renovera baksidan än som ni ser, men vi trivs trots allt helt okej.
 
Här är vår båt som för tillfället ligger i Monacos hamn. 
En bild från vårt privatjet. Lite större än den vanliga sizen på privatflygplan men med en stor släckt har man inget
val..!
Och slutligen en bild på min nya bil. 
 
Vad sägs om det livet? Hade inte varit så pjåkigt va? 
Se till att ni drömmer stora drömmar. Gör era drömmar tydliga för er själva genom att använda bilder (precis som ovan) bygga visioner och skriva ner vad ni vill osv. En av de viktigaste, samt enklaste stegen vi måste ta för att nå framgång är att våga släppa lös fantasin och finna våra drömmar. När vi har gjort våra drömmar tydliga för oss själva kommer automatiskt vårt undermedvetna börja jobba mot att nå målen. Hur fantastiskt är inte det? Så sätt igång nu och SLUTA ALDRIG DRÖMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0