Rise and shine.

Godmorgon!
Har haft fullt upp några dagar nu och har därför varit usel på att blogga. I onsdags åkte jag och mina vänner ner till Tylösand och spenderade en heldag på stranden. Hur mysigt som helst! Dagen efter åkte vi ut till havet och la oss och solade på en ny ö, som ingen av oss varken hört talas om eller varit på förut. Supermysigt även det. Och igår jobbade och solade jag, och på kvällen var det fest. Med andra ord perfekta dagar. Men nu är jag lite sliten, så det passar bra med en regnig dag som denna. Vi hörs sedan, nu skall jag lägga mig och kolla på nått gamalt avsnitt av Vänner, kyss!
 

Kommentarer
Postat av: nobody

soet

2012-07-28 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0