Love u guys.

Jag vill inte försöka dölja verkligheten och låtsas som att jag lever den amerikanska drömmen. För det gör jag inte. Jag lever den amerikanska vardagen. Men det är inte så dåligt det heller. Jag vill bara visa att livet rullar på här, precis som det gör i härliga sverige. Sedan jag har kommit hit har jag fått ett nytt perspektiv på saker och ting. Svergie, vilket underbart land det är! Och vilka underbara vänner och familj jag har som har gjort alla år i mitt liv så bra! När jag är här borta är det nästan som jag ser allt vad jag har i Sverige från ovan. Jag är inte där, och har inte möjligheten att vara med alla, men ni är i mina tankar hela tiden och hjälper mig att genomföra detta året. Så tack för det!

Denna veckan har so far inte varit så krävande. Jag har varit hemma från skolan Måndag och Tisdag, och idag Onsdag har vi ledigt. Jag måste fått en förkylning i helgen när vi var iväg, men det känns bättre nu så imorgon är det skola igen. Jag har mött ett litet gupp på vägen nu. Jag känner mig lite otålig och vill att saker skall hända. Detta leder till en känsla av långtråkighet hos mig ibland. Men jag måste nog bara ta ett djupt andetag och ta saker och ting lite lugnare. Jag har ju ett år på mig hallå? 
 
Hoppas ni alla mår hur bra som helst där hemma, för det är ni värda! 
 

Kommentarer
Postat av: matildac

bra blogg:)

2012-10-04 @ 16:31:20
URL: http://matildac.blogg.se
Postat av: Carina 0616

Du är i våra tankar, Nina! Riktigt modigt gjort av både dig och Josefine! Go girl :)

2012-10-08 @ 13:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0