tre nätter och fyra dagar.

 Nu har jag åter igen anlänt i mitt kära hem. En kraschlandning i soffan var min första handling efter att ha satt nykeln i dörren. Jag har nu varit nere i i en stad vid namn melbystrand där jag har spenderat de senaste dagarna med en bunt underbar människor. Även ett besök på Rix FM festivalen i Halmstad blev det. Efter en träff med Saade, följt med en toppenkväll var livet på topp! Jag var jag tyvärr tvungen att dra mig hemåt pga full kalender nu. Men är i alla fall supernöjd med vistelsen! 

Jag måste säga att det var mycket skönt att ligga här i soffan. Dock lite svårt att komma upp nu när magen börjar kurra. Måste samla lite krafter till ansträngningen som behövs till köket innan jag orkar resa mig upp..det lär ta ett tag, så vi hörs sen! KYSS!
 
Källa- rixfm.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0