Dear Friday.

Det är fredag kväll. Jag sitter vid datorn, lyssnar på blink-182 och tuggar på den sista biten på min fjärde smörgås. Att detta är mitt fjärde blogginlägg på en halvtimma säger också en del om hur kul jag har antar jag. Men så är det när man är sjuk. Inte mycket att göra helt enkelt! Bara att bita ihop, käka mina mackor och hålla humöret uppe!

Satt precis och skrattade som en galning till filmen "whats your number". Har ni sett den? Mycket underhållade faktist! Jag trodde det skulle vara en en-i-mängden film, men de visade sig att den hade lite oväntade inslag också vilket gjorde det kul att kolla på! Så, om ni inte har sett den rekomenderar jag er att se den! 

Nu sitter jag spånar ideer om vad som skall göras i sommar. Finns så mycket jag måste hinna med innan jag flyttar. Kommer bli en underbar (och galen) sommar! Kan inte låta bli att smygtagga redan i förskott..UNTZ, UNTZ, UNTZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0