Growing impatient.

ÅÅh, nu cirkulerar mina tankar endast runt usa. Jag har snart inte tålamod att vänta på ett svar längre, vill veta vart jag kommer hamna NU! Dock finns det inte så mycket jag kan göra för att skynda på prosiduren tyvärr, vilket gör mig ännu mer otålig. Men det är väl bra för mig att få öva mitt tålamod lite antar jag, om man skall se det från den ljusa sidan.
I morse mådde jag bättre i vilket fall. Så jag gav skolan ett försök och det gick prima, förutom att jag hade totalt noll krafter kvar när jag kom hem. Denna förkylningen har verkligen tärt på kroppen..Inte bra!
Men nu lider denna torsdag till sitt slut och jag har lagt pluggböckerna ifrån mig äntligen. Det är dags att njuta av de sista timmarna i vaket tillstånd innan det är dags för sängen. Med en film kanske? Eller varför inte påbörja sesong 2 på pretty little liars....(!!!!) Beslutet blir enkelt!
Ta hand om er tills vi hörs nästa gång!
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0