Nu är det dags.

Hej! Detta blir troligtvis det sista inlägget från mig inom sveriges gränser. För idag bär det av. Först upp till stockholm en natt, och sedan imorgon går planet vidare till USA med destination Pennsylvania. Det känns helt overkligt att jag nu nått dagen jag sett fram emot så länge. Känslorna är många och fjärilarna STORA. Med smärta måste jag lämna alla och allt här hemma, men med ett leende är jag redo att möta vad som väntar i staterna. Man får trösta sig med att 10 månader faktist går fort. Så ta hand om er här hemma, så skall jag göra allt jag kan för att uppdatera så mycket jag kan från USAs gränser. Ta hand om er! KYSS!

Kommentarer
Postat av: Elin Rolfsman

Ha det bäst Nina! Ska checka bloggen så gott det går! Massa pussar! :D

Svar: Toppen!! Samma goding!! PUUSS <3
Nina

2012-08-17 @ 14:48:51
URL: http://elinrolfsman.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer Falter

sugen på ett länkbyte? har runt 2000 unika, bildbevis hittar du under kattegorin bevis :)

2012-08-17 @ 15:12:59
URL: http://falter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0