LOL.

Hej hopp! Kom hem sent i gårkväll, så hann inte blogga innan jag deckade i sängen. Men gårdagen var i alla fall jättelyckad! Det började med att ida kom hem till mig så la vi oss och solade. När klockan började närma sig fem var det dags att dra in till stan då vi hade reserverat platser till 18.40 bion. Filmen vi såg var LOL. Jag tyckte verkligen om den, riktigt bra film!

Efter besöket på bion bar det iväg hem till en vän som hade lite party. När jag kom dit var det ganska mycket folk, men det fylldes på hela kvällen. Superkul var det verkligen! Sedan var jag hemma igen vid 3 tiden. Så vad gör ja uppe nu kan man undra? Det gör jag i alla fall...
 
Här är lite bilder - In action - från fotbollsmatchen igår kväll. (Bilder lånade från Simon Lilja)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0