Coach på heltid.

Hej på er godingar!
Nu är jag tillbaka efter ett par underbara dagar i Åhus. Jag åkte med ner tillsammans med Ida i Tisdags och dagarna har därefter varit fyllda med handboll, sand, sol, människor, musik m.m. Alltså helt underbart! Jag åkte med som support för mina kära vänner som spelar i AHK och jag måste säga att det var förvånadsvärt kul att agera coach under matcherna. Där stod jag vid avbytar bänken och skrek och applåderade på alla duktiga spelare utan att egentligen ha en koll på hur sporten fungerar. Men man lärde sig snabbt och det blev då riktigt underhållande! En ny karriär som har tagit fart tro?...
 
Det känns i alla fall skönt att få sova hemma igen efter några nätter i en hård säng på ett vandrarhem. Men jag vill absolut inte klaga för hela upplevelsen har varit i toppklass förövrigt! Kyss!
Vårt vandrarhem vi bodde på under vistelsen. Till en början var vi tveksamma mot boendet men när vi hade kommit tillrätta visade det sig vara riktigt bra!
Taggade för första matcherna!
Uppvärmning på stranden, woop woop!
Området där åhus Beachhandboll höll hus.
Galet bra är ni tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0