Grebbestad.

Nu bär det av uppåt i landet med Grebbestad som mål. Jag och några kompisar skall upp till en klasskompis som bor där. Kommer bli grymma dagar! Så denna morgonen har tillbringat genom att springa omkring och packa. Det känns alltid som jag glömmer något när jag packar dock. Men det återstår att se när jag kommer fram helt enkelt.
 
Jag tänker snart bege mig mot tåget för att möta Kaspar i stan för en morgonfika på Starbucks. Jag hör av mig så fort jag får tillgång till blogg.se igen. Ha det bra så länge, Kisses!
 

Kommentarer
Postat av: Fe

Sä vacker! <3

Svar: Tack skall du ha!
Nina

2012-07-02 @ 12:08:47
Postat av: nobody

varför så vacker?

2012-07-12 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0