Don't let those who are more insecure than you bring you down to the same level.

Tog en sväng till stan förut. Kände att jag behövde komma ut lite och träffa människor. Det finns så mycket snyggt ute i butikerna nu. Jag blev helt hysterisk av allt jag ville ha. Jag bestämde mig tillsist för att köpa en tröja från Chelsea. Ganska enkel och kommer nog bli söt nu till sommaren med en djupt urringad rygg. Jag skall försöka plåta den senare så jag kan lägga upp en bild.

Nu sitter jag och lyssnar igenom mina sångläxor. Då halsen inte är återställd än går det lite sådär måste jag medge. Men men, jag för göra mitt bästa att lära genom att lyssna!
Kvällen kommer nog bli ganska tidig för min del. Är så fruktansvärt trött att jag var tvungen att hoppa över gymmet förut. Så det finns ingen anledning till att jag skall sitta uppe längre än nödvändigt. Det skall bli skönt med en ny vecka nu måste säga. Nästa helg är redan fullplanerad med fest, släckt och en plåtning. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0